Kõik Tripodi konkursid Tähtaeg: 18/04/2021

Ei ole turnudusjuht

Turundusjuht on Mamma toodete turunduse ja tootearenduse strateegiline juht – Sa hoiad ja arendad Eesti üht tuntuimat mugavustoidu kaubamärki. Sellel võtmepositsioonil seisad Sa hea kaubamärgi tuntuse kasvu ning toodete ja pakkelahenduste uuendamise eest. Sul on võimalus oma meeskonnaga koos arendada tootekategooriaid. Juhid viieliikmelist tootejuhtide ja tootearendajate meeskonda ning valdkonna eelarvet.

Edukal kandidaadil on kõrgharidus, vähemalt viieaastane turundus- ja tootejuhtimise kogemus FMCG-sektoris keskmises või suures ettevõttes ning arusaam tootmisprotsessidest. Sa oled loominguline ja ärilise mõtlemisega meeskonnamängija, kes on ka süsteemne, proaktiivne ja lahendustele orienteeritud innustav liider. Lisaks väga heale eesti keele oskusele ootame Sinult head inglise keele oskust. NAV- ja KUUP-programmide tundmine annab eelise.

Sul on võimalus turunduse ja tootearenduse eestvedajana olla parimate praktikate looja ja elluviija ning anda oma panus ettevõtte arengusse. Sind ootab huvitav töö Mamma brändiga ja toetav meeskond rahvusvahelises ettevõttes. Juhtkonna liikmena oled juhtrühmale strateegiliseks partneriks. Anname Sinu kasutusse ametiauto ning toetame Sinu sisseelamist ja sportlikku eluviisi.

Otsinguga seotud küsimustele vastab Tripodi värbamiskonsultant Anni Paves (tel 5787 1713).

Kandideerimise tähtaeg on 18. aprill 2021.

Kandideeri

Saarioinen Eesti OÜ valmistoidutehas toodab Mamma toitude sarja. Tehas on rajatud 2009. aastal, siin töötab ligi 150 inimest ja ettevõtte aastakäive on 15 miljonit eurot. Mamma visioon on olla eelistatuim ja armastatuim mugavustoidu pakkuja Eestis. Me tahame muuta inimeste elu mugavamaks, pakkudes neile puhtast toorainest südamega valmistatud toitu